Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

Sjukt långt och tråkigt inlägg..

efter som det är är MIN blogg så får jag göra vad jag vill.. så nu tänker jag skriva lite om vad jag tycker och tänker! Jag har alltid blibit kallad för Drama Qreen i 4:an till 6:an och nu när jag går i 7:an vill jag inte de längre! det är över! jag ska få mej själv till plugget o grejjs.. jag har en dröm, jag vet vad jag vill bli när jag blir stor, jag ska inte vara sen personen som sitter i 3:e ring på gymnasiet och inte vet vad som ska göras.. jag ska nå alla mina mål i mitt liv! Man lever ju bara 1 gång! Idag hade vi tema dag i skolan.. och det var meningen att jag skulle filma hela dagen från 8-15 men så blev det inte för mej! Igår kväll tänkte jag igonom bekymmer och så.. idag behövde jag vila från att vara med mina tjej.kompisar.. de låter helt konstigt.. men så är det! jag ville ha en dag utan tjejer typ.. så jag bakade och spelade krocket med Fredrik,Anton,Jimmie och Paul idag.. det var skönt att inte behöva tänka på nått annat än de man gör! Det var bara så skönt! asså ni kanske inte förstår hur skönt det va för mej.. men det va så jävla bra! Tack så hemskt mkt Fredrk,Anton,Paul o Jimmie att jag fick va med er o tänka på det roliga ni har än en massa skönhet,perfekt o allt sånt.. Att jag bara fick vara mej själv för 1 enda dag, hoppas det kommer mera såna här dagar! För vi hade sjukt kul! vi bakade Kladdis på bakningen och sen spelade vi krocket på eftermiddagen.. det regnade lite då men spela roll.. för jag bryyyyr mej inte ? visst det var lite kallt.. men de fick jag skita i.. jag sög iallafall på krocket! kom sist :/ Anton vann... seriöst undra om han har spelat nått liknande förut ? 
Well.. jag jobbar oxå så himla mkt! så för att slippa vara med kompisar, har jag en ursäkt.. "jag jobbar" men alla säger.. mäste du jobba just idag??? snälla jobba inte... du som inte förstår det är så att jag jobbar för att få umgås med min pappa sjukt mkt! annars jobbar han VARJE dag på hela sommaren till och med midsommar från 7 på morgonen till 19.00 på kvällen på morgonen har jag ju inte vaknat.. och på kvällen är jag ute och då har han somnat när jag kommer hem.. så att jag jobbar det är för att jag vill kunna umgås med min pappa!
Klart jag har en mamma.. men ibland känns det inte som om jag har de om jag ska vara helt ärlig! Min mamma är världens bästa mamma och finns alltid för mej! och jag älskar henne som tusan! hon är så himla bäst! Vi kan ha hur kul som helst tillsammans.. men 1 sak går bara inte... vi kan inte bo tillsammans.. det fuckar inte! 
Jag vet att min mamma kommer åka ifrån mej snart.. de vet jag.. hon kommer flytta ca. 10.000 mil ifrån mej.. asså till thailand.. så jag har det svårt här! jag vet inte vad jag ska göra... Min pappa.. när han har jobbat klart (han jobbar från den 5:e april till 27:e ocktober) sen är han ledig.. då åker han till thailand och är där flera månader.. så kommer ju det här problemet med mamma.. då måste jag bo med henne.. det här året ska jag försöka bo hos henne så lite som möjligt! jag hoppas att jag får plats ute hon elin! det hoppas jag verkligen!
När jag gick på stålfors så mådde jag inge bra! jag mådde bra de första månaderna med sen så som sagt började jag bråka med kompisarna jag var med... drf gillar jag inte att vara så mkt med tjejer.. det blir så mkt tjaffs och skitsnack! Nu går jag på faktoriet! och jag har världens bästa klass.. som alltid är gulliga,busiga och roliga som fan! jag älskar min klass! kommer bli svårt som fan o säga förväl till alla i 9:an.. men de är 2 år kvar så de här 2 åren hoppas jag vi får så himla mkt minnen tillsammans!!!
De va lite de jag ville säga om mitt liv! mer KANSKE kommer..
jag vet att det är vissa som läser det här... men om du verkligen finns för mej dag som natt så skulle det va sjukt gulligt att du lämna en kommentar!!!
Hejdå


Kommentarer
Postat av: martina - martha

emma jag finns.. föralltid. ♥ c:

2012-05-31 @ 15:27:42
URL: http://mmarthas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det är bra att du skriver det här så att vi kan förstå (eller försöka i alla fall, eftersom vi inte är i samma situation).

Kul att du hade det roligt idag med killarna, och om du behöver ta en paus från oss igen är det bara att säga till oss, vi kommer förstå och respektera det. :)



Och som Martina skrev, så är jag här för dig, vad som än händer. Älskar dig. ♥

2012-06-01 @ 01:24:03
URL: http://blade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback