Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

:>

Hej alla glada! tänkte bara slänga in ett snabbt och enkelt inlägg!
Jag var med Lollo idag efter skolan och vi knallade runt på stan.. hon fick lite saker/kläder köpt men inte lilla jag, utan jag köpte en glass på MC och godis på godisland.. senare fick jag grymt ont i magen efter som jag tål ju liksom inte glassen kom jag på xD well, man lever bara 1 gång!
Senare vid 6 sa vi adjö och tog varsin buss hem.. fick typ toa-panik på bussen..  kissade nästan på mej!
när jag kom hem tog jag en snabb dusch och fixa och dona i mitt rum, sen tog jag cyklen till mamma och vi gick till ica för att hyra en film! gullig mamma jag har c:
nu kom jag nyss hem.. så ska kolla på filmen nu så förväl! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback