Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

Det känns som att sommaren är här!

Var i skolan idag, och det var ingen god mat... det var biffstroganof med pasta/ris..
Lollo och jag stack till godisland efter lunch och köpte godis som vi skulle ha till efter skolan.. för vi satt kvar och plugga LITE so till provet nästa vecka på måndag!
Sen så stjussade jag henne till bussen och jag stack hem, när jag kom hem åt jag skiiiit god melon :D honungsmelon är det bästa jag vet nu på sommaren/våren för det är så himla varmt! alla tycker ju om jordgubbar o så.. men jag är besatt av honungsmelon! 
Nu kom jessika precis till mej.. vi får se vad hon och jag hittar på för tok! 
bloggar mera senare :D
puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback