Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

TRÖTT

Yesss... köpte godis på godisland med Lovisa idag c: det var awezome! köpte för ca. 105 kr xD
jag är moff när det gäller godis! men på torsdag börjar "det nyttiga livet".
efter skolan var jag med Lovisa, vi hade det grymt kul.. dog nästan lite när vi tog bilder i skolan... kolla hennes blogg här ----> http://lollyjoh.blogg.se/
Imorgon ska jag ju åka till romme, så kommer nog kanske inte blogga för äns på torsdag.. för tänkte att jag skulle ta och lyssna på musik och krypa ner under täcket nu! för jag är såååå grymt trött! har halv öppna ögon, så det passar ju bra när jag endå ska vakna 5 imorgon c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback