Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

Snart Matilda!

Jag satt just och prata lite om en kryssning.. hmhm.. gissa med vem? joo.. Matilda.. vi har tänkt på att åka på kryssning xD Men vi ska nog snacka mer om det snart.. för jag ska nog ta mej ner till stan o va med henne :)
eller vet inte exakt vart i ska vara.. ska bara ta en dusch sen ska vi träffas.. senare ikväll blir det nog att äta ute med Elin.. det var såå värst länge sen man träffa henne!
tiden går ju så fort oxå !
Var med jessika igår kväll.. vi hade det awezome kul.. det har man alltid när man är med Jessi :)
well.. nu ska jag hoppa in i duschen! vi ses :*
bild från weheartit.com

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu är veckans blogg utsedd, kicka in och se vem som vann ^^



Massa kramar

2012-03-18 @ 00:44:44
URL: http://lindaoherrbasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback