Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

Skateboard :)

Idag har min dag bestått av att vara med emelie, vi har gjort en underbar glasstårta, men hallon,blåbär och jordgubbar på.. så himla awezome gott asså!
hon gick hem vid 6.. dåtog jag nått att äta.. blev pasta med köttfärs.. sedan så tog jag en lååång skön dusch.. seeeen så kommer det spännande... exakt klockan 8 skulle jag till en kompis.. för vi skulle skejta :D
DET VAR SÅ HIMLA ROLIGT!!!
det var första gången jag sketja... men jag är väldigt duktig på de om jag får skryta xD
well... hon har 2 skateboardar så fick ta hem en och låna.. skejta lite ensam.. oså..
tänkte att jag ska ta en skejte tur imorgon.. får se om nån hänger med ;)
japp.. gjorde en video innan detta inlägget oxå så hoppas ni gillar den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback