Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

Sjukling här :(

Okej.. kanske inte direkt sjuk.. men jag var i romme igår och gjorde ett litet fel när jag åkte på skidorna.. det var så att jag åkte typ störtlopp för det va kul, så va det en tjej vid kanske 18 års ålderna som åkte framför mig och ramlade, då så åkte jag snabbt åt sidan och åkte in i en gubbe som stog där.. fick staven på kinden och gjorde sedan en 360.. aa det var det som hände, och det var inte så skönt så dog nästan lite.. 
Idag har jag så ont i kinden,knäna,halsen och en massor snuva.. så jag sitter hemma från skolan idag, behöver en vildag!! Tänkte att jag skulle fixa lite med designen till bloggen så den blir lite roligare.. tänkte oxå börja med en tävling här på bloggen c:
Så jag bloggar om nån timme när jag har kommit en bit på designen och så skriver jag vad tävlingen går ut på och så vidare c:

Kommentarer
Postat av: Matilda

Är också sjuk, krya på dig <3

2012-03-08 @ 11:27:32

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback