Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

nytt inlägg,ny design och nya tag!

Jag håller på med en design och den kommer säkert bli klar till nästa vecka! så länge gjorde jag en enkel och snabb header och ändra bakrundsfärgen.. så att det blev lite bättre än den gamla :) och nu blir det nya tag på bloggen! roligare inlägg,mycket fantasi, massa mode, och en hel del fritid!
och jag hoppas verkligen ni gillar min blogg och vill vara kvar! för jag tycker det är kul och blogga men det blir ennu roligare om man får en massor besökare då känner man sig tryggare att blogga oxå :D
Sen ska jag göra mer kategorier! och jag ska ha mera bilder!
Det kommer att bli tävlingar med priser oxå! sen kommer det bli veckans topp blogg!
Det kommer oxå att bli vecknas planering!
så nu tar jag tag i detta! ska lägga ner jätte mycket tid på bloggen! även om jag är så upptagen!
men jag hoppas det här blir bra, och jag hoppas verkligen på att ni fortsätter att följa den!
Well! jag var på burgerking med min bästa faster Nina idag och åt chicken nuggets! det var så awezome gott!♥
Sen åte vi ner en snabbis till tunapark och köpte koss hörlurar som jag typ tjatat om fett länge!
Nu vill jag skypea med nån på skype. men ingen är tyvär inne som vill snacka med lilla mej :( sad girl!
Tänkte få tag på Matilda för hon ska kanske sova hos mig inatt för min mamma ska på 50 års fest! då blir det myyyys med Matilda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback