Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

hejhej

Jag har inte bloggat nått sen i fredags.. jag håller fortfarande på med nya header och designen.. så det blir snart nytt i min blogg! i Lördags så var jag med jessika,Emlelie,Elin och ellen..
Det slutade att jag sov hos Elin och vaknade upp av solskenet :)
Åkte sedan till Bollhuset för att titta på match mellan fristan och eskil.. vi fick förlust med 19 poeng.. kommer inte ihåg hur poengen var nu igen.. men stack sedan hem för att äta makaroner och falukorv med Elin..
Nu idag vakna jag så där runt halv 8..
stack till bussen 10 i 8.. så jävla typiskt det där med bussen! HATAR BUSSARNA!!! det skulle ha kommit en buss 3 minuter över 8 och en buss 8 minuter över 8 och en 13 över... det kom INGEN förs 16 över.. snacka om att få damp, men jag hann iallafall i tid till skolan!
Hade biip-test på idrotten idag.. och det gick inge vidare!
well.. ska snart ut o pomenera med jessika, sedan imorgon träna basket.. och då ska vi träna upp kondisen!
Hoppas ni har haft en bra helg och måndag som jag! :)
ha det ♥
Tumblr_m1hvpnwjqw1rrrvzfo1_500_large
Så himla söööta nallar! vill ha alla de på min säng :*
Bild från WE♥IT

Kommentarer
Postat av: TWO TROLLFACES

Svar: Tack detsamma! :D

Kram<3

2012-04-08 @ 03:22:51
URL: http://twotrollfaces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback