Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

efter-middagen med Lisa och Martina♥

Bästa eftermiddagen/kvällen med Martina och Lisa! älskar de underbara ungarna!
de gör mina dagar i skolan! och det var länge sen vi 3 va på fritiden! det var grymt kul! vi gick och flumma oss på ica och sen satt vi på en storgunga ocg tog 152 bilder :D det är faktiskt rekord för oss! det vart bara sååå knasiga bilder! men jag visar en normal bild! haha ni får inga knasiga bilder för jag ser bara drogad ut :(
men nu ska snart matilda komma! vi ska ha en mys lördag! jag ska få lite kläder av henne oxå för hon har rensat sin garderob. så nu väntar jag här :(
men det blir ett litet inlägg senare oxå! hejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback