Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

Emelie gästbloggar!

Hej! Jag ska gästblogga nu när Emma är i Thailand. Jag skulle ha bloggat tidigare, men trodde att jag kunde hennes email och lösen som jag behövde för att logga in, men det kunde jag inte... Uppenbarligen. :P
Vet inte riktigt vad jag ska blogga om... katter, kanske?
Nej, kommer inte blogga om katter. Fast dem är jävligt söta... och mysiga.
Jag är i alla fall sjuk. Jag vet, otur i början av sommarlovet. Har typ de tre "basics": hosta, förskyldning och feber. Det kommer och går, men det är alltid någonting som består.
Den ordvitsen var väldigt dålig, men den rimmade. Och fick mig att tänka på reklamen som brukar komma när man sitter på bion, den som går typ: "Trender kommer och går, vårt ansvar från jord till bord består".
Den. Ja, jag har inget liv så jag sökte på Google och hittade reklamen.
Det här inlägget blir ganska långt. Vet inte om det är bra eller dåligt.
Heeejdååå! (min blogg)
Alltid lika kul att se bilder som ens kompisar tagit när de snott ens mobil. Revenge. ^^
Så här ser Emma i alla fall ut när hon äter. Nej, skojade. Men söta är dem! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback