Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

Jobb snart!

och ca. 1 timme så drar jag iväg på jobb med Nina, så ska snart gå fixa i ordning mej.. just nu sitter jag o pratar med Fredrik och Anton på skype... vette fan va de snackar om.. well bättre än att de är helt dött tyst c:
Helt weeeeird.. jag vakna fem i 1 idag (12.55 för er som inte fattar :S) men jag gick o la mej ganska tidigt igår.. typ 10 över 12.. asså snackade med anton till de sen sov jag.. men fan va det va varmt inatt.. när jag vakna typ dog jag.. :/  Det är konstigt just nu att klockan är halv 2 och min pappa har inte vaknat på sin första lediga dag på ca. 60 dagar o.0
well de får sova hur länge de vill.. har inge emot de ;)
nu ska jag fixa i ordning mej! vi ses puss svejs!
Sjukt gammal bild på mig o jessika! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback