Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

Orkar inte...

...göra nån video för att svara på alla frågor, då kommer videon typ va 20 minuter lång.. 
Så vid vissa inlägg så tar jag några frågor i taget.  men som sagt !!!
Många frågar vad jag gör på min fritid.. 
Jag sitter mest vid datan och är med vänner! jag spelade basket förut. men nu har jag slutat för tappade helt enkelt inträsset. Nu så är jag på G på att vilja börja på tennis med Lisa.. så vi får se hur det blir c:
Ni får en liten bild om hur en vanlig dag ser ut för mej (:
Svar till Linnea

På friditen brukar jag vara med Lisa, Martina och Jessika.. Ibland kan de blir Matilda,Linnea,Ellen,Anna och Jessika.. det är olika! c:
Och... NEJ jag är verkligen inte bra på engelska! jag har jätte svårt med engelska på både stava,tala och skriva!

Just nu gillar jag ingen! jag inser nog så snart som möjligt ifall jag gillar nån!

Om jag fick välja ett land jag kom ifrån så skulle det va england eller USA ^^

Jag har direkt inte nån favorit låt.. Men just nu så är 1D Min musik! (1D = one direction)

Min favorit mat är koldolmar! det är så gott! jag trodde ibörjan det var äckligt! när jag var tyo 8 år.. men sen kolla jag på pippi på rymmen och då sa Annika att hon sakna efter koldolmar då vart jag väldigt besatt av de! Jag dricker väldigt mycket OBOY! men om ni menar läsk så är det Fanta Ecsotic (stav)

Japp jag kommer från thailand! jag är halv thai,kvarts norsk och kvarts svensk! Min mamam är thailänsk och min pappa är halv svensk och halv norsk.


Svar till Lisa
Spel och spel.. om det är spel på datan och så, så brukar jag spela lol.. men jag är bara på level 5 så är inte så duktig ^^

Jag vet inte hur många läsare jag har om dagen, för jag kollar aldrig min statistik!

Jag brukar oftas kolla på Mmarthas,Hofh,Kandylandy,Lollyjoh,Fannynorlin,Itsellen,Fokis,Keela och Caty.. jag orkar inte göra några länkar.

Mina bästisar är Martina, Lisa och Jessika.. De gär mina dagar! ♥

Den bästa i min familj är Min store bror.. han är bara så awezome på alla sätt! 
(han fyller på fredag så grattis i förskott!)

Jag går inte på nån sport för som sagt.. jag slutade i basket.. och nu ska jag kanske börja på tennis!

Svar till anonym..
Min favorit färg är Rosa och svart! det är så mycket finare än alla andra färger! annars är jag en färgglad chey!

Svar till anonym..
Min fritid.. ser ni om ni skrollar upp lite :)

Mina favorit ringar är en ödla som jag köpte på glitter och en delfin som jag fick av mamma på min 14-årsdag (riktig guld 18 karat)



Mitt favorit godis är gröna,sura skumbananer och melon sak.. dom är typ gröna sura med nått rosa inutti sej!

Min Favorit färg är rosa och svart! c:


Några av frågorna! 
Mer kommer senare! 


Ha det Kramis Emma ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback