Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

Nya saker..

jag tänkte.. att min blogg kanske är lite tråkig..
så nu.. varje dag så ska jag ha en outfit...
och en dagens skämt..
det blir lite mer roligare och intressantare att läsa..
jag börjar redan imorgon..
försöker göra outfit varje morgon!
om jag har försovit mig eller nått så gör jag efter skolan
men kommer göra det en gång om dagen!
Jag lisa och martina skrattar varje dag åt olika saker så
det roligaste på den dagen skriver jag i bloggen..
så det blir dagens skämt eller rolige c:

aa.. men jag kan säga dagens roliga va..
Lovisa går ju i gymnastik..
och då fårgade lisa:
vad händer om man ramlar ?
Lovisa svarade : man går upp ? (biatch blick)

JAG : HAHAHAHHAHAHAHAHHA
asså.. seriöst jag dog...
lisa fick värsta dissen...
vet inte vad jag ska säga men HAHAHAHHAHAHAHAHHA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback