Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

hello my frinds

Thailand snart...
jag saknar så mkt!!
den 11:e februari åker jag till thailand...
där ska jag SHOOOPPPPPPAAA
sola bada och ha allmänt kul!
jag kan avslöja lite mer...
jag ska nämligen köpa lite smått o sött i thailand som inte finns
i sverige.. och sälja på nätet..
typ som iphone 4 skal...
lösnaglar.. med mera :)
kommer bli awezome!
om det går bra så ska jag åka till thailand igen i juni..
och då köper jag hem mer saker!
jag ska snart hjälpa grannen och städa... asså städa hela hans lägenhet..
damma varenda liten sak i han lägenhet..
och om jag gör det så får jag 2000 kr
awezome va? va ? va ? :D
sitter och skypar med lisa, martina och asad..
asad verkar ha typ damp ?
HAHAHHAHAH
btw börjar 5 i 10 imorgon.. såå ganska skönt..
och på torsdag börjar jag kvart i 11
det är inte så kul..
för vi slutar halv 4.. och vi vill hellre börja halv 9 och  sluta 12
som vi gjorde förra terminen..
well ska kasnke inte till skolan ändå imorgon.. mår verkligen inte bra...
såå ont i magen... så att så fort jag ser mat.. så mår
jag sjukt dåligt!
SAAAAAAAAAAAD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback