Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

¨HATAR ^-^

JAG ÄR SÅÅÅÅ FÖRKYLD!!
hatar verkligen det!! för det är inte kul att gå runt och snuva..
kan knappt andas :o
Tisdag... jag kom typ 40 minuter försent till skolan.. för jag försov mej..
puss puss på den här dagen..
nej men aa.. sen vid lunch stack jag och emelie till BJ och bärettade för 6:orna om faktoriet.. att det ska söka dit och så..efter det var det svenska sen no.. sen slutade vi och då kom nina och hämta mej i skolan sen så åkte vi hem till farmor för hon fyller år idag.. det gör pappa oxå men han är i thailand, så kan liksom inte gratta han..
men jag ska skicka ett maijl snart till han..
men.. Bilderna får väll ta det här inläggets uppmärksamhet.. hejdå :)

 

Hoppas ni kan läsa vad det står i bilden ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback