Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

Dags för Läggdags :p

Skolan va väll åkeeej idag..
efter skolan stack jag hem.. sen åkte jag buss med jessika
till träningen..
bussen skulle komma 15.53
vi missa den..
och sen skulle nästa buss komma 16.05
den kom 20 över 4..
och vi börjar 16.30..
så asså lyckat!
sen tränade vi lite styrka och lite konstiga saker xd
åkte buss hem med jessika..
står på fristastorget och det kommer en gubbe
utan för fönstret och pengar pinger.. slickar glasrutan och peka ner på sin
sak...
hur sjuk får man vara?
när jag kom hem gick jag o handlade lite SVENSK mat..
efter som jag är thailäns så får jag thaimat varje dag..
visst vissa kanske tycker det är gott och skulle kunna äta det hela livet...
men jag har ätit det i 14 år.. så det räcker!
sen tog jag en VAARM dusch!
lisa har lärt mej och stava dusch/duscha c:
förresten så har jag fixat ny header...
kommer ha den ett tag nu :p
men ska lägga mig nu poss hej!♥



Sötnosar♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback