Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

GÄSTBLOGGAR! - www.emblade.blogg.se

Har helt glömt bort att vara en snäll person och blogga på Emmas blogg. Har inte ens kommit ihåg att blogga på min egna blogg. :S Härmar Martina med rubriken. ;) Vet inte vad jag ska skriva, men jag tror att jag ska lägga upp en video som jag och Emma gjorde dagen innan hon åkte till Thailand. Men om jag lägger upp den, så blir det säkert imorgon, så att ni har något kul att kolla på imorgon också. MWAAHHH! Tänkte lägga upp en bild, men min dator har tyvärr blivit lite konstig... :( /Emelie

Kommentarer
Postat av: martina - martha

väntar fortfarande på videon :D

2012-02-25 @ 20:52:50
URL: http://mmarthas.blogg.se/
Postat av: 1D fan!

RÖSTA PÅ ONE DIRECTION OM DU VERKLIGEN VERKLIGEN GILLAR DE! DU KAN RÖSTA HUR MÅNGA GÅNGER DU VILL!!!! RÖSTNINGEN SLUTAR IDAG SÅ KOM IGEN NU!

2012-02-26 @ 15:41:30
URL: http://www.popdust.com/pop-off/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback