Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

bio snart :)

vaknade runt 11 idag, var ganska skönt o sova länge!  gick upp och åt brunch..
eller det var stek och pepper sås xD
hahaha bra jag är på skriva... well sedan åkte jag med pappa och ning till reausturangen och städa lite... vi öppnar ju endå på tisdag.. LIKSOM stor premiär på reasturangen för år 2012 :) Det kommer säkert bli jätte bra detta år som det blev förra!
Sedan åkte vi tillbaka hem runt halv 3.. sen dess har jag suttis o snackat med fladde o jimmie på skype.. snackar med de fortfarande.. HAHAHAHA roligt när killar pratar om spel o så.. sen sitter en o sjunger NANANANAN... -.-
snacka om normala...
well ska på bio snart.. den börjar 17.30.. så ska gå om typ 10 minuter! kommer gå med Nina,pappa och Ning! ska bli kul och se the hunger games, alla snackar ju om den och säger att det är skit bra och så! 
då vill ju jag oxå se den så klart.. så det ska jag göra snart!
bloggar när jag kommer hem igen!
kyss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback