Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

Konstigt...

Detta är mitt första inlägg i Thailand! Jag har gjort några tidsinlägg men de har inte kommit 0.o welll jag har sovit i Bangkok 1 natt nu! Klockan är snart 1 på natten så tänkte alldeles snart gå lägga mej! Har varit i Bangkok i två dagar nu! Och vi har gjort lite stuff här. Imorgon ska vi flyga iväg till srisaket där min mamma är ju nu!
Snart kommer den stora festen oxå! Det är nått att se fram emot! Idag var vi på Madame tussudå (jag vet inte hur man stavar) men det var jätte roligt!! Ni kommer få fler bilder sen! Ska försöka hinna blogga imorgon på morgonen. Hejdå! Ha en bra kväll<3

Ps.. Jag har ny navel percing :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback