Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

Ennu en fortsättning på frågestunden!

Svar till Markus.
Okej ? 
em.. nej jag gillar ingen, och nej jag har ingen pojkvän! Och nej tyvär du får inte chansen!




Svar till Netti.
Jag är 14 år gammal!

Jag har rest till england,norge,danmark,finland och sen reser jag till thailand 1-2 gånger om året!

Jag gillar England mest!! för när jag var där i London så va det så sjukt grymt!!

Mina bästisar är Martina,Lisa och Jessika.. men jag har massor fler!

Min favoritblogg är Foki!

Mitt favorit godis är gröna sura skumbananer och runta melonruna saker med rosa inutti!



Svar till Jennifer
Jag fixar mina underbara bilder på GIMP 2

Jag valde faktoriet för att jag hade lisa och martina där som jag umgås med i 6:an och jag trivs hos dom bättre än vad jag trivdes i stålfors! och det är en väldigt najs skola!

Jag andvänder olika smink prudrukdet (märken asså) men jag andvänder brunkrän (eller mer vitkräm) sedan andvänder jag en fin Puder på.. eller inte exakt en puder.. men det är som mjöl ^^ är väldigt bra! sedan 6 olika maskarer! lite olika märken.. 
Ja jag andväner plattång.. brukar platta håret 1-2 gånger i veckan för mitt hår är platt nästan jämt!
Jag brukar oxå andvända mej av krustång och sådant! c:
Jag har blandannat löshår som jag har lite då och då :)



Svar till :D
Som sagt.. Martina lisa och Jessika är mina bästa vänner! men jag har ju massa fler!!

Jag är inte så bra på nån sport.. om du läser tidigare inlägg gick jag på basket förut :)

Jag kan Lite engelska.. Flytande thailänska, lite norska lite spanske och SVENSKA!! :D





Det var alla svar på frågorna ! 

Kramsi Emma♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback