Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

Äntligen!

jaa!! nu har jag slutat i basket...
jag ska försöka hitta en annan sport jag kan börja på..
jag har helt enkelt tappat intresset för basket!
jag vet inte vrf men...
så får det bli.. jag får hitta nånting som VA lika kul som basket..
och får hoppas på att det inte blir lika tråkigt om man går i basket typ 3-4 år..
well kom hem för typ 2 timmar sen från en crazy skoldag
jag vet att jag skriver mkt ....................... men det är ju jag c:
jag har inte lagt upp några "dagens outfit" på några dagar för jag har liksom helt enkelt inte haft lust..
kanske kan börja med det igen imorgon...
Dagens roliga:

Står på ica med lisa och martina..
jag: svesnkar (inget rasistiskt!) köper typ nudlar från eca.. typ äggnudlar.. för de vet inte att det finns en kina butik här i stan där alla asiater köper nudlar och gör asiatisk mat.. för asså de försöker med icas äggnudlar xD
Martina : aa jag vet!!
Lisa : va ?

Lisa är trög som vanligt!

typ 10 minuter senare vid kassan...
jag pratar med martina medans hon pekar på dom som står framför oss.. hon pekar på att det är 2 kineser typ 30 års åldern köper 6-7 packet "icas äggnudlar"... men de va inte så roligt.. det roliga är att de köper 10-12 stycken FRYSTA HÖNOR :o
liksom wtf ???

HAHAHAHAHAHHAHA
well vi ses c:



en bild på mig och min kusin i sommar!
jag har inga bra bilder så tar gammla bilder efter som jag längtar till jag får min system kamera.. då bli bloggen mkt bättre!! men puss :*

Kommentarer
Postat av: Netti

SVAR: Jag veet att det är hon! Men jag hitta dom på google! :)

2012-01-26 @ 15:19:40
URL: http://randigaparon.blogg.se/
Postat av: Netti

SVAR: Jo, men skorna på din header tillhör nog ngn annan också :P

2012-01-26 @ 21:38:02
URL: http://randigaparon.blogg.se/
Postat av: Netti

svar: Jaa, I DONT CARE. men int kännder tu helldär hode to skälld skoan ååv! :P

2012-01-26 @ 22:19:43
URL: http://randigaparon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback