Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

saknar dig emma!!♥

Emma jag saknar dig.
Jag saknar ditt skratt.
Jag saknar ditt fina ansikte.
Jag saknar nån som möter mig varje morgon.
Jag saknar det roliga vi har varje morgon, dag & kväll.
Jag saknar ditt håll du har din väska mot.
Jag saknar en skåpkompis.
Jag saknar någon som plockar ut grejerna till mig varje
gång vi ska ha lektion.
Jag saknar någon som säger: "Kom vi drar till godisland".
Emma Nilsson det är dig jag saknar.
Längtar tills just DU kommer hem så allt kan vara normalt
igen. Så jag och Lisa inte kommer slippa gå ensamma.


Räknar sekunder, minuter, timmar och dagar tills du ska komma hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback