Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

nu!

har jag kommit hem från sverige!
kom hem imorse, planet landade vid 6 på morgonen var hemma i eskilstuna 10 över 8 på morgonen, åkte hem till nina och duscha och åt frukost, sen drog jag till skolan och träffa kompisarna! tyvär var martina sjuk med de andra fick jag träffa iallafall :D nu har vi lunch och jag drog hem till mamma och åt mat, har saknat henne grymt! jag ska snart tillbaka till skolan till b-språket! sen vet jag inte om jag ska va med och titta på idrotten :/
juste! jag har tagit navel piecring (jag vet inte hur man stavar)
smycket är diamanteigt och så.. det blir inte bild i detta inlägg för jag har ju nyss kommit hem och så, och ska snart till skolan..
Ny header och design kommer också! jag tänkte börja med den efter skolan! så det är en väntan kanske? hur som helst har jag tänkt på att börja på handboll igen... är sugen men samtidigt inte! vet inte och det är så spännande längre som det känns att det ska vara!

Nästa vecka blir det romme med de bästa! ---> Lisa -----> Martina ------> och Emelie! det ska bli grymt! ska åka skidor då och inte snowboard, ska jag vara ärlig så tcker jag skidor är roligare för att snowboard är så svårt att lära sig och jag har bara åkt det 3 gånger!
men nu ska jag fixa lite stuff sen tralla iväg till skolan!
seeyou guys! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback