Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

?

jag gillar inte rubriker ibland! men jag kom nyss hem från stan.. var och tog ut pengar till thailand.. för ni har väll inte glömmt att jag åker till thailand nästa lördag vavava ? c:
Ska bli sjukt kul och komma iväg från kylan till värmen! som sagt.. Martina kommer gäst blogga vid vissa tillfällen och jag kommer oxå blogga lite då och då :) Men det kommer kanske bli ett inlägg/ dag eller varannan dag.. men det är nästa lördag så kommer ju göra massor inlägg innan de! :))
jag är glad men samtidigt ledsen.. jag är glad för jag vet inte vrf.. och ledsen för min knoge eller vad det heter vid lillfinger på höger hand är skadad.. och sen min armbåge på vänster arm är oxå skadat.. allt tack vare min " UNDERBARA " Fredrik! well.. jag överlever!
Jag kollade på fokis blogg och såg då såg jag att hon hade vart på de nya ikea i bangkok.. när jag åker till thailand skulle jag vilja åka dit! c:
Visar 1 av underbara shoppinghusen i bangkok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback