Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

sholahopsan!

Sitter och funderar en massor nu, jag är ju bara som sagt 14 år gammal och undrar över... vad kommer hända när jag är 18? eller 25? kommer jag ha barn? kommer jag flytta till england o plugga där ? 
eller kommer jag bli som mi store bror som är 25 (han jobbar som chef på bambu suchi i norrköping) 
Undra hur livet är i fram tiden..
men det finns ju vissa idioter som tror på att jorden kommer gå under 2012.. nej den kommer gå under om 2 miljoner år! inte 2012........
well...
ser fram emot när skolan börjar igen ^^ för jag tycker bara lov o så är skit tråkiga.. finns inget att göra, sitter hemma forever alone varje dag o så, saknar skolan väldigt mkt! jag vet inte hur det kommer bli för mej när sommarlovet kommer, kanske kommer sakna skolan så jag nästan gråter ?
Men jag ser fram emot och jobba så mkt som möjligt i sommar! jag har ju sommar jobb, har hafr det sen 2 år tillbaka.. det är nästan ingen i min åldersom får jobba sommar jobb.. så jag är tur.. min pappa driver nämligen torshälla golfreasturang.. så det blir ju perfekt.. brukar diska,servertra,fylla på saker ute (te.x läsk o kakor m.m)


Kommentarer
Postat av: Carina Qvistén

om 300 kommer det en istid och det är en konstigt blogg ;)<3

2012-04-06 @ 23:32:05

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback