Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

Nu är lilla jag tillbaks c:

jag har inte bloggat på evigheter känns det som, men nu ska jag sätta gång igen.. gjort om i bloggn oxå så det ser trevligare ut! 
Det är ju påsklov somsagt.. det är trist tycker jag, + så är det långfredag idag och det snöar.. snälla gud, vill ha SOOOOL!
Har nyss kollat på spider-man och nu går 2:an... så kollar på 2:an nu.. den är rätt så bra, men jag har ju sett den rätt så många gånger så det blir för mkt ibland, men vad ska man göra på en långfredag ?
jag har börjat träna basket igen och ser fram emot eem-cupen som är den 20-22 april
Läs mer om cupen här ---> http://www.eembasketcup.se/ om du är intresserad!
Jag bloggar mer senare! har inte direkt några intressanta bilder så får blir en inspirations bild.
D0e9ca1c7fb511e1989612313815112c_6_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback