Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

Nämen ojsan..

Fick en jätte konstig och rolig kommentar! 

Hejsan Carina!
Det var kul att du komenterade! ja gud vad kul med istid om 300... du menar väll år ? :)
men faktum är att.. jag tror inte jag lever då ?
och att min blogg är konstig de får du jätte gärna tycka! haha det är bara roligt att du tycker det!
alla har ju sina egna åsikter!? visst har jag en poäng?
Nu vill jag hälsa dej en riktig glad påsk Carina!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jaa, som sagt så var jag ju o kolla på bio idag.. filmen hunger games ÄGER fett asså!
det var så himla awezome film... jag är säker på och vet att det kommer komma ut 2:an och kanske 3:an ? :)
tycker att detta är nya "twilight saga" hoppas då att de andra blir lika bra som den första!
Idag så sover elin här.. vi har hittills ätit godis och druckigt 2 powerking.. har 2 till.. får se ifall de blir fler ? eller om vi ska sova... elin är tydligen trött men jag är så himla pigg så att jag skulle kunna gå ut i mörkret och skämma ut mej eller nått.. HAHAHAH ?
visst har jag bra humor ? 
nej.. jag skoja bara... jag tänkte att jag ska videoblogga mkt! men då vill jag ha era förslag på om vad... tveka inte att kommentera! kom med tusentals ideer! :D
hur kul som helst!
Bye ♥

Kommentarer
Postat av: tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

hihhi tack dsm :D

2012-04-08 @ 05:00:55
URL: http://ttovahelgessons.blogg.se/
Postat av: Nina

Tack desamma! Älskar leopard ;) Hoppas du får en bra påsk, kram <3

2012-04-08 @ 10:27:15
URL: http://littlemissnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback