Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

Ung utan pung ^^

Tittade på en teater i skolan idag som va grymt bra.. den var full av humor och skojigheter samtidigt hur det är på verkligheten.. som tex. facebook,twittert osv. Handlade oxå lite om mobbning och internet.. hur folk beter sej mot varandra och om man träffar nån genom nätet.. så var FÖRSIKTIG!! för man vet aldrig vem det är i RL..
De kunde "ungdomarnas ord" oxå.. som tex. chilla,yoo,jaoo osv.. :)
Det var så hmla grymt bra och såå himla roligt.. såå ett tips.. Gilla dom på facebook! http://www.facebook.com/UngUtanPung. Jag och Lisa satt bara och garva nästan hela tiden.. typ alla kollade.. hehe xd
Sen sa jag att jag skulle fixa en tävling på bloggen.. har inte haft tid, så jag tänkte att tävlingen blir nästa vecka.. kommer lägga upp hur det kommer funka och så någon gång nästa vecka..
SEEEEENN... så nu är det änkligen fredag!! veckan har gått så himla snabbt.. känns som om det var 2 dagar sen försvann resten av veckan.. jaa.. men i helgen ska jag bara ta det lungt.. har inte direkt några planer just nu.. men jag tror det blir sova ganska mkt!
Jag tänkte oxå att jag ska hinna med att prova den nya glassen "Calippo shots" den nya glassen som alla talar om just nu.. så man inte ligger efter :)
Hoppas ni får en grym helg! puss och kram smek en bannan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback