Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

skejta med persika :)

Skola som vanligt.. körde världens styrke sak på idrotten idag... så var helt slut efter det! typ dig lite.. men senare råkar man spruta parfym in i munnun.. smaskigt.. nä men det var ingen skön smak..
well.. sen stannade jag kvar ett låångt tag och redigera filmerna som jag och några andra har gjort i onsdags (temadagen)
kom hem vid 3.. då skulle jessika möta upp mej.. sen så skejta vi hela dagen.. åkte runt typ överallt.. det var så awezome kul! jag och jessika är på samma nivå när det gäller skejta.. så det blir bra! vi ska bli proffs till sommaren :D
sedan så skulle jessika sova hos mig men det vart inget, eftersom hon ska spela match imorgon.. då måste hon vakna tidigt o så. men vi hade världens roligaste kväll!! vi tittade på ICE ACE 2012.. den var så grymt bra! ett film tips det med!
Imorgon blir det att ha en lååååång skön sov-morgon i min sköööna säng.. sen blire avv vara med Emelie.. och senare med både emelie och jessika.. och vi ska ju så klart skejta, cykla och promenera!
vi får besök imorgon oxå.. så emelie kunde inte sova hos mej.. stackare.. sitter forever alone hela helgen.. well..
nu får ni se videorna som vi gjorde i skolan.. ha en bra kväll/natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback