Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

Brev

jag hade tänkt att börja skicka brev till min kära vän i taiwan.. Hon heter Alida och är lika gammal som mig, vi har kännt varandra sen vi var ca. 2 år och vi gick på dagis tillsammans, sen gick vi i samma klass till mitten av 1:an. för då hände det en sak.. Det var så att Alida flyttade till södertälje sen syd korea och nu bor hon i taiwan.. och sedan dess har vi inte haft någon direkt kontakt.. så nu skrev vi på facebook till varandra lite granna.. och så så kom vi på att vi ska skicka en massor brev till varandra! Det ska bli så kul att få se hur hon har det i taiwan och vilken skillnad det är.. så jag hoppas det blir jätte bra det här! :D Ska försöka skicka ett brev i veckan här till henne så det kanske kommer fram innan april iallafall.. Här är sötaste Alida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback