Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

Mot ubon!

Sitter på den gamla flygplatsen i Bangkok och väntar på att planet ska komma så jag får sätta mej på de o sedan flyga iväg hem till mamma! Mamma bor i srisaket som ligger 1 timme utan för ubon där jag landar..
Så där kommer mamma o hämtar mej! Jag åker ensam efter som min broder inte åker idag utan imorgon, han skulle stanna i Bangkok 1 natt till för att han skulle göra "business"
Well jag har iallafall sovit gött inatt!
En sak jag älskar är mitt minne! Om jag inte hade minne så skulle jag inte kunna blogga.. För internet här var man tvungen och skriva in bokningsnumret som lösen.. Hur fan ska jag kunna de!?! Men i taxin på väg till flygplatsen så läste jag numret som innehåller 6-7 siffror o jag kommer ihåg alla! Så jag har internet!!! Stooooolt :D
Nu är det snart 10 minuter innan vi får gå på så vi ses senare! Jag har bett Emelie att göra vissa inlägg, vi får se hur de går! :)<3

Ps.. Lite mer bilder från igår! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback