Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

iPod blogg!

Hejsan! Är just nu hos mamma, är med min storebror här :)
Vaknade för kanske 1 timme sen.. Gjorde "amerikansk" frukost åt brorsan xD bara för att jag är så snäll.. Vet ni??? Vet ni???? Jag ska fååå en ny mobil!!!! Yeeeeey :D det är typ 2 eller 3 som vet... Typ Emelie o Anton o kanske Ellen kommer inte ihåg xD... Vet ni vilken mobil?? Samsung Galaxy S2 :D
Ska bli såååå awezome!! Kommer använda båda mina mobiler då + min finaste iPod :D
Well, ska gå fixa lite grejor te.x packa o städa.. Åker ju iväg till Thailand på söndag! Ska bli mega awezome! :D
Hejdåååå <3

Glöm inte följa mig på instagram! Jag heter emoaa c:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback