Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

Well..

Som ni ser så har menyn blivit konstig och headern ändrad.. jag vet inte hur jag ska ha allting! jag är fortfarande inte nöjd med det hära.. jag måste göra det bättre när jag kommit hem från thailand för då har jag en massa bilder och så! jag har gjort en del av min blogg iaf.. jag vet att det är fult alltihop.. men det är ju min blogg. och jag får ju göra vad jag vill.. min dag efter skolan var crazy!! men.. det hände massa saker i skolan idag.. det gjorde att lisa va inte med mig och martina på stan efter skolan så kännde vi att det fattades nån.. Lisa så klart.. vi 3 brukar alltid va! och helt plötsligt så var bara jag och martina på stan.. forever alone :( well i have borring and can not sleep :c SÖTASTE BILDEN ASSÅ!
goodbye♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback