Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

SKIT OXÅ

försöker göra en veckoplanering in för nästa vecka.. men de går åt skogen!
FAN säger jag!!
jag lägger upp sen senare när jag är klar med den.
idag så ska jag inte göra något speciellt.
jag fundera på att jag ska hinna ner till stan och köpa en ansiktsmask..
så täckte jag ta en skönhets behandling..
stan stänger 16.00
så vi får se om jag hinner.
mamma tvinga i mej att diska..
men jag som är så slö.. sa åt min lillebror att diska hälften, för jag hatar att diska..
men de behövs faktiskt göra. ,är trött på att vi inte har nån disk maskin här i nya lägen heten..
för det är typ. så litet xD
men sen så tänkte jag på att fota nya lägenheten och lägga upp här på bloggen.. så fotona kommer antingen ikväll eller imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback