Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

Jävla idioter!

Ibland blir jag så jävla arg på vissa...
Det jag är arg på just nu är att hur kan man kommentera dumma och fula saker i ens blogg?
Jag menar på Jennifers blogg www.nyttgodis.blogg.se
Hon har en sån fantastisk fin blogg med fina bilder och skit snygg header..
Hon har lagt ner tid på det!
Men ändå så får hon så jävla idiotiska kommentarer..
Jag och Jennifer går i parallell klassen..
Vi känner inte varandra..
Men det hoppas jag vi kan ändra på så snart som möjligt..
För att jag skrev det här va för jag kolla hennes blogg och den va helt awezome bra!
Och jag blev så jävla arg på dom som håller på !!!

Nån bild på sötaste Jennifer!<3


Kommentarer
Postat av: jennifer edberg

aw!

tack så jätte mycket Emma!

klart vi kan ändra på det!

kram <3

2012-01-22 @ 11:35:33
URL: http://nyttgodis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback