Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

HIPPO OCH HIPPI

rubriker kan vara konstiga ibland!
craziiii day today...
SKOOOOLA såklart -.-
men efter så va jag men bästa martina och lisa!!!!
vi hade mega kuuul
lagade thaiwok åt de åxå
de tyckte de va gött..
sen så satt vi mest vid datan... och lyssna på massa musik!
sen vid 6 så va jag med jessika på stan innan träningen..
jag köpte 2 saker från stadium. c:
ett par typ mjukisar som går över knäna..
och sen en under del av bikini... eller vad man nu säger xd
men jag har ingen bild på de.. orkar inte lägga upp nånting :p
bloggade inte igår nånting..
jag va typ utråkad :/
well.. nu ska jag snart sova
seee you :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback