Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

Fortsättning på Frågestunden!

Svar till "mice"
Jaa.. du mice.. -.- nej jag vet inte vad det är! men jag vet att du säger så ofta.. c:

Svar till Martina
Nej jag har inga husdjur! men jag vill ha en isbjörn Cx

Mina nagelack ♥ en suddig bild men den får duga!



Jag gillar att vara i skolan för alla kompisar är där och man kan umgås med dom.. men plugget är OK! hahahha

Yeah!! det har jag! THAI CLASSIC är min FAVORIT reasturang!! speciellt deras efterrätt COCOSGLASSEN! den är så awezome god!

Mitt senaste köp var ödle ringen fårn glitter! tillsammans med en krona! c:

Självklart kan jag visa alla mina ringar! men dom jag visar nu.. det är faktiskt inte alla.. för jag har fler hos pappa ^^ men jag visar de jag har hon mamma!



Ha det Awezome allihoppa! 
så kommer det fler svar lite senare! ♥



Kommentarer
Postat av: gee gee gee gee baby baby baby :D

hahahaahaahhahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahhahahahhahahhahaahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahhahhahahhahahhahahaahahhahaahahahahahhahahhahhahahahhahahhahhahhaaahhhahhahahahahahahhahaahahahaah venne varför jag skrev detta -_-'

2012-01-31 @ 20:40:47

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback