Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

asså hej

JAAAa hej :D
jag har verkligen ingen ting att göra..
jag skypeade med martina nyss.. men hon skulle dra och sova..
BOOORRRING :(
asså jag ska inte sova.. för jag har redan sovit..
sov när jag kom hem klockan halv 5 till 9..
så det räckte..
jag är fett mä hungri..
men vi har inget att äta.. :(
SAAAAD
det här inlägget kanske inte är så kull.. men jag skriver på tangenterna med mina pekfingrar..
så jag lär mej att skriva som martina..
AHHAHAHHA med alla fringrar
fett awezome
aåå en sak jag kan säga rakt ut är att jag suger på LOL
HAHHAHAHAAHHAH dör jämt xd
sen asad han prata om att man skrev xd med stora.. asså XD men jag brukar skriva xd
och martina skriver xD
HAAHHHAHA fast det martinas skriver är ju normalt..
asså.. fett onödigt inlägg.. men jag har inte bloggat på länge--
har varis lite upp dagen dom senaste dagarna c:
nu ska jag till köket och kolla ifall det finns nått att äta..
bye


en dag i sommar man aldrig glömmer med lisa!
Fotogtaf = Lisa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback