Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

Vill till sverige

Jag vill hem till Sverige! Saknar alla kompisar,skolan,familjen och min drömkille.. Att bara ens titta på han gör mej rörd.. Men jag vaknade klockan 12 idag och tvingades upp för att åka till stranden.. Ning sa till pappa : nej åk inte! Det kommer börja regna.. Ingen lyssna på henne men sen så sa de okej vi stannar vid poolen.. Jag och Ning hade inte ätit nånting så vi gick till en reausturang och käkade. Det var grymt god mat! Men när vi satt det började det små droppa regn. Sen efter 1 minut så la regnade de! Och när jag säger ööösss regnar då gör de de!
Well.. Sen var vi hemma till ungefär klockan 8 och då så åkte jag iväg med Ning och spelade bingo :)
Vi van ett stort paket med 6 stycken nudelburkar i och en stor nalle eller ett gossedjur.. Sen så åt jag och Ning igen, då åt jag mat sa man.. De är gul curry med kyckling och potatis.. Ning åt spagetti och köttfärssås.. Efter så var vi på en bar och spelade biljard. Det var grymt kul de mä! Nu sitter jag här hemma och har tråkigt och tänker på min drömkille..
Jaja kort sagt om min dag!
Imorgon kommer det regna som idag så jag vet inte vad vi ska göra imorgon..
Sedan så har jag målat mina naglar.. Kommentera gärna vad ni tycker :)
Sämsta bild men aa..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback