Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

Stranden

Som vanligt så säger jag när jag vaknar på Mina semester dagar här i Thailand! :) så jag vakna 9 idag och satte på mej kläder och stack över med pappa och Ning till Anders, åt god nudel frukorst..inge fel på de! Sen efter det art det stranden men hela gänget.. Vi är typ som ett "gäng" här nere i Cha-am :)
Jag och Ning badade inte på stranden men vi sola och åt pommes sen så åkte bara jag och Ning och åt sedan hem där vi har fått nytt hus, det är skiiit snyggt, och det känns som om en prinsessa har bott där.. Okej inte exakt så men aa..
Men som sagt sitter vid poolen och steker och spelar biljard samtidigt! :)
Jag ska göra ett inlägg om påsar tänkte jag hinna med idag oxå så vi ses snart!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback