Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

Push your hands up ! :D

Jag äger på engelska!!! <------ eller inte... men jag komm hem från skolan klockan 6 idag.. för vi satt från vi slutade klockan 3 till klockan 6 och pluggade svenska i 3 hela timmar... eller typ 2 och en halv.. jag vet inte.. men sen fick vi tre (jag,martina och lisa) prata lite om vad vi känner och så.. det va skönt att få säga de man tycker till folk man litar på! vi titta oxå på nån rolig film, den var bara 35 minuter lång.. men den va sjukt rolig och bra.. men jag vet inte vad den heter så... hmhmh... Juste.. sen är jag lite smått kär oxå.. det är såå typiskt att vara kär ibland.. så fort man ser den killen så blir man röd,nervös eller svettas... hur känns det för er att vara kär ?
sedan så såg ni kanske i förra inlägget att jag hade lockigt hår idag.. tyckte det passade mej väldigt bra.. och det var många i skolan som sa det var fint.. och det gjorde jag med vanlig plattång,volympulver och hårspray.
och kläderna som jag hade på mej var en enkel liten små gullig t-shirt från ginatricot, Diesel jeans från en butik i thailand på MBK.. mer om MBK Här ! och sen har jag en svart tröja över som jag inte vet vart den är ifrån för den är min mammas och den fick hon i fördelsedagsprecent c:
Sen om ni undrar vad en vanlig middag ser ut för mej så är det antingen nudlar som tar 5 sek att göra... enkelt och snabbt.. eller så makaroner och köttbullar.. som tar ca 7-10 minuter att göra..
Idag så bestämmde jag Lovisa och Martina för att inte äta i skolan utan för att äta nån annanstans.. vi hade mycket altenativ så det vart jätte svårt att välja vart vi skulle äta... MEN tillsist blev det spicy hot.. det var grymt gott! delade på fritarad kyckling och wokade nudlar med lovisa.. vi var proppmätta efter de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback