Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

pluggplugg :c

Massor med plugg idag!! i flera timmar.. skrivaskrivaskriva... jobbigtjobbigtjobbigt.. inteklarinteklarinteklar..
men det bli ennu mer imorgon.. well såg att klockan var så mkt.. trodde klockan var 10.. men ska väll sova som alla andra ? ska endå upp tidigt imorgon.. som sagt så var jag på ungdomenshus idag och kollade på mirror eyes.. och det var grymt bra! la ju upp en snabb video på det i förra inlägget.. problemmet är bara att ljudet suuuuger!
men vi överlever! det är bara så bra att det skriker om en! Och sen så åker jag ju till thailand nästa vecka.. kommer förmodligen göra en lista på saker jag kommer shoppa c: den kommer väll ut nästa vecka då ? :)
but anyways! nu ska man sova! puuussii♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback