Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

Nudlar+plugg+ingen martina+bibblan+boktips

var på bilbblan med martina,lisa och emelie efter skolan men senare stack de hem.. så jag satt mej där falafel alone och läste boken skate freak! den är på engelska.. faktiskt första gången jag läser nått på engelska..
Men det var ganska skönt att få sin egen lilla stund! :)
Sen vill jag samtidigt passa på att gratta min store bror Ebbie som fyller 25 år idag! ett stort grattis brorsan :D
Sen så idag blev det ingen martina.. asså det blev inte att jag skulle va med henne :(
men ska nu äta mina nudlar som jag kokade för ett tag sen.. de lär ju bli kallna ifall man inte äter de.. och det är en sak jag hatar.. KALL MAT!
Sen så färgade jag mitt hår för några dagar sen som jag glömt att lägga upp på bloggen men här kommer bilden iallafall.. ifall ni vill se den förstårs ;)

Kommentarer
Postat av: ellen

HAHHAHA FALAFEL ALONE

2012-02-03 @ 17:20:36
URL: http://itsellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback