Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

Nomnom

vakna runt 12 idag och sen stack jag och Ning och åt mat :)
Jag bor på samma ställe som Lovisa gjorde... Set känns rätt awezome! Nu sitter jag vid poolen och solar och bloggar. Nu är klockan halv 3 och då är den halv 9 i Sverige.
Så vi är 6 timmar före er , och nu så börjar alla skolan mesans jag sitter vid poolen.. Det känns så awezome! :D
Igår lärde jag mig att spela biljard oxå och det är grymt kul och jag är proffs ;D
Nää skoja bara haha men onödigt inlägg men jag gör lite små konstiga inlägg lite då och då :)
Det var ju alla hjärtans dag igår oxå så jag fick en vacker ros av pappa :)
Byeee

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

SAAAAKNAR DIIIG!! :* ♥

2012-02-15 @ 09:19:37
URL: http://emblade.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Saknar dig Emma!

Men kan du inte ta kort så jag får se hur det ser ut inne hos er?! skulle vara kul att gemföra liksom :)

2012-02-16 @ 20:29:24

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback