Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

Heyhey

Sitter och och pratar/webbar med fladde på skype.. det är kul.. haha men shiet vad det var pinsamt i skolan idag.. asså jag liksom.. hm vad ska man säga ? jo.. mina byxor gick sönder.. och man såg min fina rumpa.. :( asså bajs på mej själv.. det var nog ingen fin syn tror jag, men hursom helst har skolan varit rolig med tokigheter och braaiga saker! efter skolan stack vi till nån växel sak där emelie och lisa skulle växla från svenska pengar till thailänska för att till emelie ska jag köpa converse och addidas väska och lisa ett par jeans och nått annat! 
Efter det tog jag bussen hem.. jag satt mej på en plats ensam där.. så kom det en tjej och satte sej breve mej, jag gillar inte och sitta vid främmande på bussen, men hon satt och dreglade och snyp snuva sen och allt.. det var så snuskigt.. med det var ju tur att jag bara åker 2 statitoner! 
em.. inge mer text nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback