Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

Första dagen i Bangkok!

Nu har jag äntligen kommit fram till Thailand. Flyget och allt gick som det skulle! Jag är just nu på hotellrummet efter en galen shopping dag på ute marknaden och på varuhuset MBK!
Jag hår köpt en massa fina saker,kläder smycken och en ryggsäck :)
Lunchen blev KFC och det är ju alltid gott.
Kom nyss hem från kvällens middag också så jag är propp mätt nu!
Imorgon blir det båt marknad och ännu mer shopping :)
Jag tog ju knappt mä mig nånting hit så.. Tralalala, juste.. Sen så kommer Emelie och Martina hjälpa mej att hålla uppdateringen.. Jag kommer försöka blogga 1 gång om dagen! Men jag hör kanske vissa tidsinställda inlägg ibland! Sedan så bloggar jag från min iPod så mina bilder och så.. De blir ju inte som jag vill ha de men Martina får försöka fixa de lite då och då när hon har tid!
Men nu tänkte jag måla mina naglar och tånaglar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback