Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

Dagen

Idag vakna jag runt kvart över sju.. blev väkt av mamma för hon sa att jag skulle till tandlärkarn klockan kvart i 8.. det var inte så kul.. men  det hände väll inget inressant där.. jag vat hemma halv 9 och då hade vi redan börjat skolan.. så jag fråga Björn (granne) om han kunde skjussa mej till den "underbara" skolan.. han gjorde de, så jag kom iallafall inte allt försent. Sen efter skolan stannade jag kvar till ungefär halv 4 för att jobba med Svenska, vi (min grupp) har muntligt redivisning imorgon, så vi gjorde klart power pointen och manuskorten! problemet är att vi inte har övat, vi vet inte hur det kommer gå. well det går väll som det går.. det får vi se imorgon.. Efter det vid halv 4 så slutade matilda och då gick jag och matilda till bibblan och lämna en bok sedan tog vi bussen hem, Sen har jag bara vart med matilda hela dagen.. vi har haft det awezome kul! köpt en massa godis och moffat har vi gjort oxå.. eller iallafall jag c: Nu sitter jag här forever alone och vill prata på skype med någon.. men ingen som har tid med lilla mej :( och jag längtar fortfarande på att åka till thailand, för det ska bli amazing kul!
en liten bild rad mer bilder ! :D

Kommentarer
Postat av: Matilda

Omg Emma, jag ser ju helt sär ut:( <3



Saknar dig vi ses när du kommer hem, pusshej<3

2012-02-16 @ 20:11:59

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback