Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

Blogg ^^

Det känns fel när man vaknar halv 4 på en söndag.. det känns som hela dagen är borta, men vad ska man göra ? det känns nästan som om jag är en natt människa? TÄNK så är jag de ? :o Well.. jag la bara upp webbcam bilder igår.. tänker berätta lite om gårddagen. Jag var på stan och fikadde på smak med min käraste faster Nina och sen fick hon en liten shopping runda på stan.. kom hem senare vid halv 2 och sedan kavrt över 3 mötte jag upp martina vid ica nyfors.. vi stack till godisland och sedan gick vi runt på stan o chillex.. sedan så skulle vi gå hem, då såg vi på Expresso House att en cupcake kostade 19 kr.. TYP AWEZOME ? :D så klart att vi gick in och tog varsin cupcake.. men lilla dumma jag glömde ta med minnes kortet i mobilen.. så kunde inte ta några foton på dem... en jag har egna foton i huvet :D HAAHAH kanske lite svårt att lägga ut bilder från huvet ? medans vi satt där och åt så träffade vi oxå Linnea och det var veeelll kul :) sedan efter det stack jag och martina hem till mej och gjorde en massa vrazy video klipps.. sen la hon till de till ett enda video klipp.. Det blev en helt random video.. om ni vill se videon finns den på martinas blogg ----> http://mmarthas.blogg.se/ Vi år oxå nuuuudlar som är så jävla gott.. vi båda provade en ny smak.. visste inte exakt vad det var i med typ grönsaker ? men det var awezome gott!! sen vid halv 8 gick martina hem och jag satte mej och skypea med fladde,jesper och lisa.. Sen gick jag och la mej vid 4..
Det där var om ni ville veta vad jag gjorde igår.. c:
Idag så har jag inte gjort nån ting för att vakna så sent.. ska gå upp och ta nånting att äta :)
HA DET TOPPEN!! 
lite bilder sen igår :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback