Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

Snart är det dax att gå lägga sej!

Nu har jag lite brottom här! 
jag vill hinna sova klockan halv 10, så jag är fräch och pigg till skolan imorgon! Det ska bli så skönt att börja skolan igen! det är faktiskt så att jag gillar inte lov, för att det är så tråkigt! Det finns inget att göra om dagarna.. inga träningar, kompisar är bortresta eller ute nån stans med familjen.. 
jaa mitt påsklov har endå varit rätt så bra! känns som att jag inte har sovit hemma så mkt.. men jag har sovit hos elin 3 gånger,ellen 1 gång och 1 gång hos emelie.. det blir jätte mkt! så idag vill jag lägga mig tidigt och få en skön sömn! men innan måste jag hinna med att ta en varm och skön dusch och sedan ska jag packa till träningen efter skolan imorgon, efter det tänkte jag hinna fixa naglarna och städa lite i rummet.. sen ska man dejta hela sängen!!!! 

jag tänkte att jag ska hinna skriva ett litet inlägg innan jag lägger mej! 
så nu får det bli en söt inspiritations bild c:
Tumblr_m285n5ekwa1r0i9t4o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback